Sebelum anda bermula menjana income bersama kami. Anda perlu tahu mengapakah anda harus bermula sebagai Dropship, walaupun anda berpengalaman sebagai Stokis dengan produk lain.


SIstem Agent kami mempunyai 5 peringkat.

1. Leader
2. Super Stockist 
3. Stockist
4. Agent
5. Dropship

Disini saya akan terangkan kepada anda tanggungjawab sebagai Dropship dan Agent. 

DROPSHIP

Dropship adalah satu peringkat dimana anda belajar tentang produk yang anda jual. Tanggungjawab anda adalah memahami ape customer akan dapat dengan PINKLADY™️ 
Anda harus "master" tentang PINKLADY™️ dari segi kesan, cara pengambilan, cara selesaikan masalah jika customer mempunyai masalah. 

Bagaimanakah anda perlu set up platform "kedai" anda di alam maya. 
Dimana anda akan jumpa potential customer anda, bagaimana anda akan dapat customer, bagaimana nak yakin kan customer. 

Semua ini akan diajar oleh Leader anda. 

AGENT

Bila anda sudah mahir diperingkat Dropship dan tiada masalah untuk capai target yang HQ tetapkan, HQ akan promote anda dari level Dropship ke level Agent. 

Margin semakin tinggi, target sales juga semakin tinggi. 
Disini anda perlukan satu team untuk membantu anda mencapai target anda.

Jadi tanggungjawab anda sebagai Agent sedikit berat dari Dropship. Kerana anda perlu recruit team anda, dan ajar kan semua ilmu yang anda dah belajar semasa anda sebagai Dropship.

Jelas ? 

Kalau dah jelas, anda boleh mula mendaftar sebagai Dropship yang sah dari HQ !

1. DAFTAR DISINI

Jika anda mempunyai sebarang masalah atau sudah mendaftar, tekan LINK ini dan nyatakan sama ada anda tidak dapat mendaftar. Jika anda berjaya mendaftar, sila berikan username yang anda telah daftar, nama, umur dan tempat tinggal.

*ANDA WAJIB MAKLUMKAN SELEPAS MEMBUAT PENDAFTARAN.


2. Update Profile

Setelah berjaya login buat kali pertama, perkara pertama anda harus lakukan adalah kemaskini maklumat tentang diri anda. Terutama sekali no akaun yang telah berdaftar online banking.

3. Baca Polisi

Seterusnya anda WAJIB membaca dan fahami polisi HQ. Ini kerana pihak HQ berhak untuk membatalkan keahlian anda jika anda didapati melanggar mana-mana peraturan yang telah ditetapkan.


4. Bahan Iklan

Ada aplikasi Telegram ? Jika tiada sila download dengan segera dan dapatkan bahan iklan disini 👇