PINKLADY™️ merupakan satu platform jana pendapatan yang semakin mendapat tempat bukan sahaja di Malaysia, malah di Singapura dan juga Indonesia dan tidak lama lagi di 60 buah negara termasuk TAIWAN, VIETNAM, THAILAND, PHILIPINE dan banyak lagi ! 

Menggunakan sistem orderproduk.com untuk menguruskan segala urusan order dan juga pos, PINKLADY™️ telah membantu lebih 10 ribu ahli untuk menjana pendapatan hanya dari rumah tanpa perlu keluar dari rumah !

Adalah menjadi salah satu sasaran kami untuk membantu mereka yang sukar untuk keluar bekerja tetapi mempunyai tanggungan yang besar untuk menjana pendapatan mereka sendiri. 

TIADA MODAL TIADA RISIKO TIADA KERUGIAN 

Untuk bermula menjana pendapatan bersama PINKLADY™️, kami tidak memerlukan anda untuk keluar sebarang modal. Sekali gus membuatkan anda TIDAK perlu risau tentang RISIKO produk tidak habis dijual atau memikirkan tentang KERUGIAN. Kami cuma perlukan dedikasi anda semasa bersama kami supaya anda dapat mencapai target yang anda buat. 

PENYERTAAN ANDA SANGAT KAMI HARGAI !
Tujuan kami untuk membantu lebih ramai lagi orang untuk capai FINANCIAL FREEDOM. Dan kami ingin mengucapkan SELAMAT DATANG KE FAMILY PINKLADY™️. Sebelum anda bermula, sila pastikan anda telah pun selesai membaca POLISI didalam sistem orderproduk.com.

Kenapa anda perlu sertai kami ?

1. Zero Modal 
Kami tidak mengenakan sebarang yuran penyertaan untuk anda menyertai kami. Kami mengalu-alukan penyertaan anda dengan tangan dan hati yang terbuka. Kerana tujuan utama kami adalah untuk membantu anda jana pendapatan dengan mudah tanpa halangan.

2. Zero Risiko Zero Kerugian
Kami tidak meletakkan syarat dimana anda wajib membeli stok setiap bulan. Jadi anda tidak perlu risau tentang risiko kerugian. 

3. Urusan Pos / Cash on delivery (COD) diuruskan oleh pihak HQ.
Setiap sales yang anda close tidak memerlukan anda beratur lama di pejabat pos untuk pos. Atau jika customer memilih untuk mengambil secara Cash On Delivery, pihak HQ juga menyediakan runner untuk COD.
Urusan pos order atau cod dibantu oleh pihak HQ untuk diuruskan.

4. Komisyen Tinggi
Kami menawarkan untung yang tinggi untuk 1 unit jualan.

5. Sistem Agent
Sistem Agent kami bermula dengan level Dropship. Setiap level mempunyai jumlah target sales tersendiri, jika anda berjaya mencapai target sales yang kami tetapkan, secara automatik anda di upgrade ke satu level ke atas. 

Tetapi sebagai Dropship, anda juga boleh mendaftarkan dropship dibawah anda !

6. Kelulusan KKM serta Sijil Halal.
Produk-produk PINKLADY™️ mempunyai kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan juga Sijil Halal dari Jakim.